Summa sidvisningar

söndag 4 september 2011

Tags,tags tags...

...och en massa distress stains har jag lekt med senaste dagarna ! Är numera sen en knapp vecka lycklig ägare av färgerna Wild Honey, Fired Brick, Broken China, Peeled Paint och Vintage Photo. Det går undan när man jobbar med stainsen, tar inte många minuter per tag så rätt vad det är har man en hel hög med tags att  göra nåt av!  Lite massproduktion alltså :)

Tänkte ändå begränsa ketchupbloggandet lite och visa några i taget :) ...

Först en tag som även får vara bidrag till Just Magnolia/ Hänglar&Stänglars tävling Anything Goes with the option of adding circles:


Cirkeln är förstås TH:s klockdie, även om den här är lite trimmad i kanten- hoppas det gills ändå :) 

Nästa i Broken China och Vintage Photo:


Behövs inte så mycket dekorationer, tagsen blir rätt dekorativa i sig själv tycker jag.

Åsså till slut en trafikljusfärgad :) :


Alla dessa syns även i Pysseltagens blogg, med lite närmare beskrivning av material och tillvägagångsset om någon är intresserad. 

Vill också verkligen tacka för de goa kommentarer ni lämnat- gör mig så JÄTTEGLAD :) !

Önskar alla en riktigt skön vecka!!

KRAM/ Eva

6 kommentarer:

  1. Wow.
    Nydelige tag'er.
    Har ikke prøvd Distress Stain, men det ser veldig gøy ut, og så flott som det blir...
    Klem fra Kaia

    SvaraRadera
  2. Detta ser ut att vara KUL...gillar dina färger!
    Kram // Inga

    SvaraRadera
  3. Superläckra tags. Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Jättefina tags, väntar med spänning på nästa visning

    SvaraRadera
  5. Du gör så fina saker! Har kikat in här ett par gånger redan och är så imponerad av det du gör. Nu måste jag lägga dig i min blogglista så jag inte missar nåt :-)

    SvaraRadera