Summa sidvisningar

torsdag 1 september 2011

Gott & (väldigt) blandat igen!


Ibland undrar jag när man ska hitta "sin stil" !? Jag vet fortfarande inte vad som är "min stil", kan sällan göra särskilt många likartade saker i rad utan att få ett väldigt behov av att göra nåt helt annat sen, variationen är det som är roligast liksom.
 ( Inget större problem i och för sig, förutom att det blir så himla dyrt, haha- måste ju ha ALLA möjliga olika kul grejor då :) )

Fick alltså härom dagen hem mina första distress stains, har stått emot ganska länge och tänkt att man måste ju kunna göra ungefär samma saker med refillers och dynorna. Men så är det förstås INTE, blev helt såld och måste naturligtvis utöka färgsortimentet snarast :). Har börjat angripa ett gäng tags med stainsen-KUUUL!- Resultatet får jag visa lite senare, är inte klart än.

Idag är det dags för ny månadstävling hos StampARTic och temat är Shabby Chic.  Blev för min del ett julkort som inspitrationsalster:


Inspirerad av Minnas härliga tutorial, gick åt massor av vit sprayfärg, 
vit acrylfärg och en hel del gasväv :)...



I överkanten TH snöflingedies, vitmålad och "toppad" med "Aleene´s Glitter Snow"...


Tävlingen och resten av teamets inspirerande alster finns här , kika gärna dit och haka på utmaningen! :)

Sen ett kort som fanns i  Pysseltagens blogg för någon vecka sen,  också födelsedagskort till min bror:




Har roat mig med distressdynorna och en massa Tim Holtz stämplar. Mer detaljer om kortet finns här.


Ett litet bokmärke har jag hunnit med också, även det visat i Pysseltagens blogg. Har använt RoxStamps söta humle-text:



Mer om detta finns här.

Nu tänker jag gå ner och kladda lite mer med mina distress stains :)!

Ha en riktigt skön helg!!

KRAM/ Eva






3 kommentarer:

  1. Herreguuuuud va duktig du är!!! :D
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Jag bara älskar ditt shabby chic julkort, så fint med vitt....woooowwwoooowoow
    De andra har jag sett och beundrat tidigare ;-)
    Trevlig Helg!
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  3. Helt sagolikt vackert julkortet..........
    Här hittade jag massor av fint .......

    Blir nog till att inhandla vit färg , väv och testa ...

    Underbart inspirerande

    Pysselkramar
    //anneli

    SvaraRadera