Summa sidvisningar

fredag 16 september 2011

Akutkort

Har varit "ensamstående mamma" denna vecka, maken har jobbat på annan ort. Detta har inneburit total taxiverksamhet och cateringservice och i princip 0 pyssel för min del. ABSTINENS!! Så när karln kom hem ikväll hade jag ett akut pysselbehov. Hittade en kul skiss hos Magnolia Down Under Challenges, # 113, och den inbjöd liksom till lite shabby chic tyckte jag. Hade en del färdiga dekorationer och även ett färdigmålat motiv så ganska snabbt gick det för ovanlighetens skull. Bra för tävlingen var precis på sluttampen, men jag hann :)!

Så här blev kortet:


Inte optimalt foto, inget dagsljus kvar men det får duga :).

Nu ska jag sjunka ner i TV-soffan och låta medvetslösheten inträda :)...

Ha en riktigt skön helg!

KRAM/ Eva

3 kommentarer:

  1. men vilket fint kort, det är så kul att göra julkort
    kram o trevlig helg

    SvaraRadera
  2. What a lovely Christmas card you made. So sweet and nice coloring.

    Hugs Astrid.
    http://creaastrid.blogspot.com/

    SvaraRadera