Summa sidvisningar

lördag 10 september 2011

BILAR!

Min superhärlige systerson fyllde 3 år härom dagen. En ytterst cool kille och är det nåt jag har klent med så är det coola barnstämplar... teddybjörnar och liknande kändes liksom helt fel här. Däremot GILLAR han verkligen bilar och Disneys "Bilar " i synnerhet.  Så efter lite letande på nätet hittade jag några riktigt snygga bilder på "Blixten McQeen" som jag skrev ut och använde :


Limmade bilden på styvare papper och embossade några lager med UTEE clear. Tyvärr blev det ett jättekonstigt "blänk" i fotot ( ytan är ju inte alldeles jämn)  vilket jag inte upptäckte förrän kortet sen länge var ivägskickat. Men ni får väl försöka tänka bort de märkliga "lackskadorna"... :)

Insida:


 ...och baksidan:


Ha en skön helg!

KRAM! / Eva

4 kommentarer:

  1. Super häftig "Bil" kort, du kommer att bli
    poppis ;-)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort! Passar perfekt till en Blixten McQueen tokig liten kille =)

    wwww.iazscraproom.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Du har lyckats med ett coolt, jätteläckert kort. Det kommer göra succé. Trevlig helg. Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Sååå coolt!! Så klart lillkillen kommer älska kortet, det är riktigt fräckt!!

    Kram!

    SvaraRadera