Summa sidvisningar

söndag 23 juni 2013

Kors i taket!

Nytt inlägg idag igen! :)
Det var faktiskt så att jag färglade 2 "Lovely" från Saturated Canary när jag höll på för nån vecka sen....
Ingen av dem nådde ju "rätt" tävling men så hittade jag den här bloggen: Copic Marker Sverige. Massor av bra tips om färgläggning med Copics... och med en pågående tävling som på beställning :), #3 ! Bara Motivet målat med Copics får ha färg, allt annat ska vara VITT!

Så här blev mitt bidrag:



Blommorna uppe till höger ser nästan gulaktiga ut men i verkligheten ÄR de vita, blev nåt konstigt med ljuset när jag fotade.



Ha en skön söndag!

KRAM!
Eva


7 kommentarer:

  1. Sååå snyggt kort och kanonfint färglagt!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint! Suveränt!
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Superfint kort, helt fantastiskt!! Tack för du är med i vår senaste utmaning på Copic Marker Sverige!

    /Christina, DT

    SvaraRadera
  4. Åhhhh, fantastiskt vackert Eva!! Och se - du rockar ju även med dessa pennor!!

    Tack för att du är med och leker med oss på CMS.

    Mvh, Åsa

    SvaraRadera
  5. Fabulous colouring and I'm glad I found your blog.

    SvaraRadera
  6. Men så fint - bra jobbat!
    Kram

    SvaraRadera