Summa sidvisningar

onsdag 25 maj 2011

Diverse...

...alster av olika sorter har det blivit sista veckorna, men klent med uppdateringar dock. Har ändå legat i lite grann, har bl a ägnat en hel del tid åt att tota ihop en artikel/ tutorial  om KALLIGRAFI för StampARTic.   Den blev lite lång så det fick bli en Del 1 och Del 2. Ta gärna en titt om du är lite skrivsugen :)...

Från Inger på Pysseltagen kom ett härligt DT-paket med bla Tissue Paper. Nytt för mig men jättekul att jobba med. Altrade ett par av mina trista plåtburkar som jag har på skrivbordet:






Närmare beskrivning finns här i Pysseltagens blogg.

En LO har det också hunnit bli av DT-grejorna, medföljde även en massa snygga metalldekorationer:



Vi har äääntligen skaffat en fungerande skrivare så nu kan jag skriva ut foton att scrappa när helst andan faller på! 

Lite detaljerbilder:







Ytterligare beskrivning av material finns här.

Några kort har jag hunnit med också, bla ett beställningskort till ett dop med denna nyinköpta ursöta "Lily of the Valley"- stämpel:


Så här blev kortet ( som uppenbarligen är till en liten flicka :) ):




Baksida:


Insida:


Jaha, det får räcka för idag tror jag. Ska försöka komma i säng i vettig tid i kväll, har nattsuddat lite för mycket sista tiden och är såå himla tröött...

Ha det gott!
Kram/ Eva

2 kommentarer:

  1. Helt underbara alster!!! Du är verkligen riktigt duktig, så glad att vi är i samma Designteam :)

    Speciellt gillar jag att du skriver själv på alla dina alster, du har en fantastiskt vacker handstil. Kanske du kunde visa oss andra i ett tips och trix hur du går till väga?

    Kramis!

    SvaraRadera